Owsianka z owocami i migdałami do pracy. Lunchbox 5/5 (2)

20190406_102700

Jednym z moich najczęstszych i szybkich śniadań jest owsianka. Doskonale nadaje się do zabrania jej do pracy, szkoły, wycieczkę, trasę, ponieważ nadaje się zarówno na 1 i 2 śniadanie, jak i lunch. Owsianka jest bardzo wartościowym posiłkiem, zawiera mnóstwo witamin, minerałów, błonnika. Do tego można kombinować z nią na wiele sposobów. U mnie za każdym razem jest inna, ale część się powtarza, ponieważ mam swoje ulubione smaki.

Jak zrobić owsiankę do pracy?

Wystarczy słoik jak widać na powyższym zdjęciu i odrobina chęci. Nie musisz kupować „odpowiedniego” słoika do żywności. Wystarczy, że wyciągniesz stary słoik ze swojej spiżarni- nie dajmy się zwariować.

Składniki:

Nie podam Wam dokładnych proporcji, ponieważ często robię wszystko na „oko”. Dopasowuje do wielkości mojego słoika. Jeśli wyjdzie Wam za dużo, po prostu zostawcie sobie na następny dzień.

– Jogurt naturalny

– Płatki owsiane

– Migdały

– Banan

– Wiórki kokosowe

– Suszony ananas

Sposób przygotowania:

Płatki owsiane wymieszaj z jogurtem naturalnym i zostaw na noc, jeśli nie masz czasu wystarczy wymieszać z rana i też będzie w porządku. Częściej stosuje drugą metodę, ponieważ wieczorem zapominam o tym. Dodaj pokrojonego banana, suszony ananas, migdały i wiórki kokosowe. Dodaj w ilościach NIE przesadzonych. Wymieszam i całość włóż do przygotowanego słoika i na wierzch posyp suszonym anansem, migdałami i wiórkami kokosowymi.

Zajmie Ci to maksymalnie 5 min!

20190406_102634

20190406_102704

20190406_102724

20190406_102720

Oceń post

Pati

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *