Lista zdrowych zakupów – Fit zakupy na tydzień No ratings yet.

img_3405

Planuję zakupy z wyprzedzeniem. Raz w tygodniu jeżdżę na większe zakupy zaopatrując się w produkty na cały tydzień. Na początku może Wam to sprawić trudność, jednak trening czyni mistrza. Mam dla Was listę fit zakupów na tydzień.

Tutaj macie w wersji video, gdzie pokazuje Wam produkty niezbędne w kuchni:

OWOCE:

– banany

– kiwi

– cytryny

– jabłka

WARZYWA:

– awokado

– rukola

– mix sałat

– papryka

– pomidory

– cukinia

– kukurydza

– groszek

– marchewka

– ciecierzyca

– suszone pomidory

NABIAŁ:

– mleko sojowe

– twaróg

– jogurt naturalny

TŁUSZCZE:

– awokado

– tuńczyk w puszce

WĘGLOWODANY:

– Kasza gryczana

– Kasza bulgur

– Spaghetti

– Makaron świderki/penne

MROŻONE:

– truskawki

– owoce leśne

– mieszanki warzyw

– szpinak

To są podstawowe produkty, które zawsze są u mnie w kuchni. Dzięki takim zakupom jestem w stanie wymyślić przeróżne dania i nigdy nie mam problemu, że czegoś brakuje mi do obiadu. To jest podstawowa baza zaopatrzeniowa, a mniejsze zakupy robię co 2-3 dzień.

Dla osób, które dopiero wkraczają w zdrowe odżywianie polecam planować tygodniowy jadłospis po to, żeby mniej więcej wiedzieć co kupić. Po pewnym czasie wejdzie Wam to w nawyk i będziecie wiedzieć jak Wasze co tygodniowe zakupy powinny wyglądać!

img_3404

img_3405

img_3406

img_3407

img_3408

img_3409

img_3410

Oceń post

Pati

2 Comments

  1. Moja lista zakupowa wygląda bardzo podobnie, jedynie kupuję więcej nabiału, bo uwielbiamy twaróg i jogurty, no i jeszcze mięso (kurczak, schab) i ryby na obiad muszą być :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *