Omlet marchewkowy bez cukru i mąki

img_3057

Moje dzisiejsze pyszne śniadanie- omlet marchewkowy. Co jest potrzebne? Dwa składniki- jaja i marchew. Omlet ma słodki posmak, marchewka jest niewyczuwalna. Jeśli ktoś nie lubi marchewki, śmiało w takiej postaci można ją „przemycić”. Uwielbiam takie banalne śniadania, które zajmują mało czasu i są niesamowicie smaczne! Cały omlet ma zaledwie 190 kcal!! w tym 12 g białka, 11 g tłuszczu i 10 g węglowodanów.

Składniki:

– 2 jaja

– 2 małe marchewki

– Cynamon

– Orzechy do posypania

Sposób przygotowania:

Marchew ścieramy na tarce na średnich oczkach. Białko oddzielamy od żółtka i ubijamy na sztywną pianę. Do białka wlewamy żółtko, dodajemy cynamon i delikatnie mieszamy. Rozgrzewamy patelnię z łyżką oliwy z oliwek, wlewamy przygotowaną masę i smażymy pod przykryciem z obu stron. Opcjonalnie na koniec możemy posypać omlet orzechami (można kupić mieszankę studencką w biedronce). Wszystko! Smacznego :)

img_3055

img_3056

img_3057

img_3058

img_3059

 

Pati

2 Comments

  1. Świetny pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie. Jeszcze nigdy nie jadłam marchewkowego ale kiedyś na pewno przygotuję :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *