Chcesz mieć smukły brzuch? Jedz to śniadanie! No ratings yet.

img_2766

Ananas jest numerem jeden, jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch polecam na śniadanie odstawić pieczywo i zamienić je na owoce i jogurt naturalny. Z mojej  propozycji śniadaniowej równie dobrze można zrobić koktajl, ja jednak pozostałam przy tej wersji. Śniadanie jest ekspresowe, zrobienie go zajęło mi dosłownie kilka minut.

Poza tym pamiętajcie, żeby po przebudzeniu wypić szklankę wody z cytryną. To naprawdę dużo daje!

Kombinujcie i korzystajcie z takich przepisów, one są bardzo lekkie i świetnie wpływają na brzuch, nie powodują wzdęć i człowiek nadal czuje się lekko. Oczywiście, jeśli robisz trening interwałowy, siłowy rano to takie śniadanie w ogóle się nie sprawdzi- nie dostarczysz organizmowi odpowiedniej ilości energii.

Składniki:

– Jogurt naturalny

– Ananas

– Jabłko

– Otręby owsiane, wiórki kokosowe, cynamon

Sposób przygotowania:

Jabłko i ananas (miałam z puszki, 2 „krążki” wystarczą) obieramy i kroimy w kostkę. Dajemy do miseczki, dodajemy otręby owsiane, zalewamy jogurtem naturalnym i sypiemy wiórki kokosowe i cynamon.

Błyskawiczne, smaczne śniadanie!

img_2763

img_2764

Oceń post

Pati

11 Comments

  1. Właśnie takie śniadania uwielbiam, tylko, że zamiast ananasa dodaję mango, a zamiast jogurty naturalnego grecki. Do tego czasem dodaję też mrożone maliny, jeżyny, borówki i porzeczki i mam pyszne lody! <3

  2. Świetne przepisy, właśnie zrobilam pan cakes na ‚późne’ śniadanie 😀 ale fajnie by było gdybyś podawała ilość kalorii i makro :)

  3. Wygladą smakowicie i do tego zdrowo. Ja już od małego miałem wpajane przez moją mamę że sniadanie to najważniejszy posiłek dnia – coś w tym jest. No bo jak najważniejszy to dlaczego nie zrobić go i super zdrowym 😉

Pozostaw odpowiedź Caamel Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *