Wytrawny omlet. Śniadanie białkowo-tłuszczowe. No ratings yet.

Processed with VSCO with c1 preset

Mam dla Was przepis na idealne śniadanie białkowo tłuszczowe! Ostatnio zauważyłam u siebie mocny spadek energii, pojawiła się senność po zjedzeniu posiłku węglowodanowego, dlatego nieco zmodyfikowałam swoją dietę i to był strzał w 10! Rano zaczynam od śniadania białkowo tłuszczowego, a węglowodany staram się maksymalnie ograniczać. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Jest to spora zmiana, jednak jeśli ktoś ma podobne objawy do moich polecam spróbować sięgać na śniadanie po posiłki białkowo tłuszczowe, a maksymalnie ograniczyć węglowodany.

Składniki:

– 2 jaja

– jogurt naturalny

– szczypiorek

– sałata

– papryka

– rzodkiewka

– czerwona cebula

– bazylia, oregano, ząbek czosnku, sól i pieprz

Sposób przygotowania:

Zaczynamy od sosu. Do jogurtu dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek, sól, pieprz, bazylię i oregano. Mieszamy i wstawiamy na 10 min do lodówki. Czas na omlet. Oddzielamy białko od żółtka, białko ubijamy na sztywną pianę, po czym dodajemy żółtko i delikatnie mieszamy łyżką. Rozgrzewamy patelnię, dodajemy łyżkę masła i wlewamy przygotowaną masę jajeczną. Smażymy 3-4 min na małym ogniu pod przykryciem i odwracamy na drugą stronę. Tak przygotowany omlet wykładamy na talerz, smarujemy naszym sosem i dekorujemy warzywami- sałata, cebula, rzodkiewka, papryka, szczypiorek (to co aktualnie macie w lodówce).

Śniadanie naprawdę wyszło OBŁĘDNE!

Smacznego!

img_2381

img_2383

img_2386

img_7583

Oceń post

Pati

2 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *