7 pomysłów na fit przekąski na sylwestra! No ratings yet.

koreczki

Uwielbiam robić zdrowe przekąski i często je robię. Lubię pokazywać, że można jeść zdrowo i smacznie, dodatkowo uwielbiam eksperymentować w kuchni. Takie przekąski świetnie nadadzą się na imprezę, przyjęcie, czy jako przekąska między głównymi posiłkami. Przekąski idealne na sylwestra. Proponowałam już Wam fit przekąski, więc jeśli szukacie innych inspiracji zapraszam Was TUTAJ i TUTAJ.

Sprawdzone i świetne KORECZKI

– chuda wędlina
– papryka
– ser pleśniowy
– oliwki

Wszystkie składniki kroimy w kostkę i nadziewamy na wykałaczki: chuda wędlina-papryka-ser pleśniowy- oliwka.

– KANAPECZKI

Mini kanapeczki z pieczywa żytniego/pełnoziarnistego/orkiszowego.
Zawsze są hitem na przyjęciach.

– Pieczywo
– Chuda wędlina
– Sałata
– pomidorki koktajlowe
– zioła

Pieczywo pokrój na mniejsze kawałki (na jeden kęs) posmaruj masłem, połóż wędlinę, sałatkę, pomidory i posyp ziołami.

– Surowe warzywa z dipem

Przedstawiałam Wam już pomysł na taką przekąskę, ale zawsze robi furrorę.

– marchewka
– papryka
– seler naciowy
– jogurt typu greckiego
– przyprawy
– sos tzatziki/jogurtowy

Marchewkę obrać. Wszystkie warzywa pokroić w słupki i wstawić do pojemniczków, tak jak paluszki. Przygotować ulubiony sos, może być to sos jogurtowy z przyprawami lub sos tzatziki (jogurt naturalny z pokrojonym drobno ogórkiem). Pyszne, chrupiące i świeże warzywa, należy jeść zamaczając je w dipie.

dip

– Chipsy jabłkowe

Alternatywa dla kalorycznych i niesamowicie niezdrowych chipsów!
– jabłka
– sok z cytryny
– cynamon

Jabłka kroimy w cienkie plasterki. Układamy je na papierze do pieczenia, skrapiamy sokiem z cytryny i posypujemy cynamonem. Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 80 stopni na 100-120 min. W połowie pieczenia obracamy chipsy na drugą stronę. Po 2 h wyłączamy piekarnik i zostawiamy je jeszcze na około 30-40 min, żeby były bardziej chrupiące.

– Ciasteczka kokosowo-owsiane – EKSPRESOWY PRZEPIS

Potrzebne są 3 składniki:

– 1-2 banany
– szklanka płatków owsianych
– wiórki kokosowe

Banany rozgniatamy widelcem i łączymy z płatkami owsianymi. Z powstałej masy lepimy kuleczki i posypujemy wiórkami kokosowymi. Układamy je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni przez 15-20 min (aż się zarumienią).

– Szaszłykowe caprese

Alternatywa dla sałatki caprese.

– pomidory
– ser mozarella
– bazylia

Na wykałaczkę nadziwamy pomidora, mozarellę i bazylię.

Mini tortille w 5 smakach!

Przepis tutaj:KLIK

– Zawijane krewetki w ogórku

Efektowna i szybka przekąska!

– Ogórki
– Marchewki
– Krewetki
– Sól
-Sezam

Obieramy ogórki i marchewkę. Marchew kroimy w drobne prążki, a ogórki w długie plasterki po całej długości. Opraszamy solą krewetki, obtaczamy w sezamie i smażymy na oleju kokosowym. Zwijamy krewetki z małymi kawałkami marchewki w ogórki. Jeśli nie będą się trzymać można użyć wykałaczek.

 

UDANEJ IMPREZY SYLWESTROWEJ!

Oceń post

Pati

5 Comments

  1. Lubię takie proste i szybkie jedzenie do zrobienia, tym bardziej, że nie jest to zupka chińska :) Ja to bym zjadła szaszłyków, ale owocowych! 😛

  2. Zdecydowanie da się zrobić fit przekąski na imprezy. Będą i smaczne i można je jeść prawie bezkarnie. Jedyne co to uważałabym z serami pleśniowymi, które uwielbiam ale niestety kalorii w nich masa. Coś na pewno wykorzystam. Tobie też życzę udanej imprezy :)

Pozostaw odpowiedź madame Blania Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *