Dietetyczne placki twarogowe No ratings yet.

IMG_1642

Błyskawiczne śniadanie, idealne na I lub II śniadanie. Wyszły bardzo dobre, jednak następnym razem dodam banana. Dobre na ciepło i zimno. Jeden placek to niecałe 100 kcal. Podałam je z syropem daktylowym.

Składniki:

– 250 g twarogu chudego

– 3 jajka

– 3 łyżki mąki żytniej

– 3 łyżki otrębów owsianych

– płaska łyżeczka proszku do pieczenia

– Syrop daktylowy do polania

– słodzik/ksylitol jeśli ktoś lubi słodkie placki (ja nic nie dawałam i wyszły świetne)

Sposób przygotowania:

Twaróg przekładamy do miski, dodajemy jajka, mąkę, otręby owsiane, proszek do pieczenia. Miksujemy do uzyskania jednolitej konsystencji. Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni. Na blaszkę wykładamy papier do pieczenia i nakładamy łyżką małe placki w sporych odstępach. Mi wyszły 4 dość duże placki. Pieczemy 20 min w 180 stopniach. Polałam je syropem daktylowym. Smacznego!

IMG_1638

IMG_1641

IMG_1642

IMG_1645

IMG_1646

IMG_1647

IMG_1648

IMG_1651

IMG_1654

 

Oceń post

Pati

2 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *