Koktajl, smoothies bananowo-pomarańczowy No ratings yet.

Koktajl/smoothies zamiast śniadania? Dlaczego nie! Bomba witamin zawartych w owocach zaspokoi głód na kilka godzin. Uwielbiam wszelkie koktajle, przygotowuje się je ekspresowo i można wykorzystać wszelkie owoce/warzywa dostępne w domu. Taki koktajl jest dobrym rozwiązaniem na 2 śniadanie, zainwestuj w shaker i masz gotowe rozwiązanie na 2 śniadania do szkoły/pracy. Do takich koktajli można dodawać płatki owsiane, orzechy, suszone owoce. To co Wam pasuje, można dowolnie mieszać.

Składniki:

– 2 banany

– 3 kiwi

– jogurt naturalny

– świeżo wyciskany sok z pomarańczy

Sposób przygotowania:

Banany, kiwi obrać i pokroić na drobno. Dodać jogurt naturalny i świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Za pomocą blendera wszystko zmiksować.

IMG_0284

IMG_0285

IMG_0289

IMG_0294

IMG_0296

IMG_0297

IMG_0301

IMG_0303

IMG_0305

IMG_0307

IMG_0312

Oceń post

Pati

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *