Dzień z życia na siłowni. Mój dzień treningowy. No ratings yet.

Chcę Wam pokazać mój dzień treningowy na siłowni. Chodzę na siłownię we Wrocławiu fitness aquapark przy ul. Borowskiej.

1

Jest to najlepsza siłownia z wszystkich, na których byłam. Kupując karnet miesięczny, nie widziałam siłowni „od środka”- skusiła mnie promocja na karnet, ponieważ zapłaciłam tylko 55 zł za miesiąc. Pamiętam mój pierwszy dzień na siłowni. Weszłam, zaczęłam od bieżni i powiedziałam WOW! Dlaczego? Na której siłowni macie okazję biegać i jednocześnie oglądać TV ?:) Ja się pierwszy raz spotkałam z takim ekranem LCD, gdzie po podłączeniu słuchawek mogę oglądać tvn, Polsat, tvp1 i chyba z 10 innych programów, siedzieć na fb, youtube, oglądać filmy z YT, czy słuchać muzyki. Dodatkowo są tam programy, gdzie ustawia się stopień wzniesienia po czym można poczuć się jak w grze komputerowej biegając np. w Nowej Zelandii :) Te możliwości na bieżni urzekły mnie i wiedziałam, że to jest siłownia, której szukałam. Teraz zdałam sobie sprawę, że to co napisałam brzmi jak reklama 😛 Ale autentycznie byłam zaskoczona możliwością jaką daje ta siłownia.

Tutaj zdjęcie z trenerką Olą :)

2

Siłownia jest podzielona na strefę siłową i strefę fitness.

W Sali głównej jest:

SPRZĘT AEROBOWY:

– 30 bieżni

– 12 orbiterków

– 10 rowerów (poziomych i pionowych)

– 3 steppery

– 2 ergowiosła

Bieżnie, orbiterki i rowery posiadają ekran LCD, na których można oglądać i ustawiać różne programy wyżej wymienione.

3

4

SPRZĘT SIŁOWY:

– Calf Raise

– Olympic Decline Bench

– Abdominal Bench

– Multi-Adjustable Bench

– Squad Rack

– wolne ciężary

– sprzęt do treningu grupowego: Synrgy 360

11758904_454336798082437_749861035_n

6

DRUGA SALA- SALA FITNESS:

Ta sala została otwarta niedawno, jakoś po 2 tygodniach mojego chodzenia na siłownię. W tej Sali znaleźć można:

– sprzęt do stretchingu

– fitball

– kettlebellts

– hantle

– TRX

– worek bokserski

– drabinki

– lustra

– rollerty

– maty

 7

7a

Są też zajęcia fitness, na których nie miałam jeszcze okazji być, ale czaję się na zajęcia z cross trainingu 😀 Muszę w końcu spróbować- na tych zajęciach podobno można się niesamowicie wykończyć co bardzo lubię :)

Jeśli chodzi o kadrę trenerską to panuje tam świetna atmosfera. Od samego początku da się wyczuć, dobre zorganizowanie, odpowiednie przygotowanie i chęć pomocy osobom, które nie wiedzą jak działa dany sprzęt. Na zdjęciu poniżej ja z trenerką Olą w Sali fitness (TRX).

8

Rozpisałam się na temat siłowni, ale chce Wam pokazać na co najlepiej zwrócić uwagę wybierając dobrą siłownię, żeby się szybko nie zniechęcić do treningów. Wbrew pozorom siłownia i atmosfera panująca na niej ma olbrzymi wpływ na nasz zapał do treningów.

Trenuję co 2 dzień na siłowni. Na początku byłam tak „wkręcona”, że chodziłam codziennie, jednak kontuzja nauczyła mnie rozwagi. Obecnie chodzę co 2 dzień i jest wszystko w porządku :)

Przejdźmy teraz do mojego treningu.

Trening zawsze zaczynam od bieżni. 10 min szybkiego marszu, aby rozgrzać ciało po czym 50 min biegania. Ustawiam na 8,5 km/h a stopień wzniesienia od 5 do 8. Zależy od dnia. Czasami stopień wzniesienia ustawiam tylko na 2. Ja to robię z myślą o górach, Wy chodząc na siłownię nie musicie ustawiać tak wysokiego stopnia- mi zależy na wytrzymałości, do zdobycia wysokich szczytów i chciałabym kiedyś wbiec na górę np. w miejscowości Sobótka na Ślężę (718 m. n. p. m.).

9

10

11

12

Po bieżni ( i tu już różnie) idę na orbiterek, rowerek czy ergo wiosła, albo od razu przechodzę na część siłową.

Orbiterek:

13

Ergo wiosła:

14

Rowerek:

 15

W części siłowej póki co ćwiczę na dwóch maszynach. Pierwsze urządzenie to Chest Press- jest to urządzenie do trenowania klatki piersiowej i ramion. Aktywne mięśnie podczas ćwiczeń to: mięsień piersiowy, naramienny i trójgłowy ramienia. Póki co podnoszę 15 kg, robię 4 serie.

16

Drugie urządzenie w części siłowej to Row/ rear deltoid – wiosłowanie siedząc- na tym urządzeniu ćwiczy się całe plecy i ramiona. Robię 4 serie, a w ostatniej serii zwiększam ciężar z 15 kg do 20 kg.

17

18

Po wykonanych ćwiczeniach przechodzę do Sali fitness. W ostatniej części treningu rozciągam się 10-15 min. Robię brzuszki, przysiady, plank, ćwiczę z hantlami, używam też kettle. Na zdjęciach poniżej podsyłam zdjęcia z wykonywanych ćwiczeń, które wykonuję. Niebawem udostępnię film z dnia na siłowni i pokażę jak działają urządzenia, które tutaj opisałam.

Jeśli chodzi o ćwiczenia z hantlami:

19

20

21

22 

Ćwiczenia z użyciem kettli:

23

Ćwiczenia rozciągające:

IMG_8170

IMG_8175

IMG_8178

IMG_8180

IMG_8184

IMG_8188

IMG_8191

IMG_8200

IMG_8201

IMG_8206

IMG_8208

IMG_8229

IMG_8167

Oceń post

Pati

5 Comments

Pozostaw odpowiedź najlepsza siłownia Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *