2 tydzień ćwiczeń – waga, pomiary No ratings yet.

Waga od 15.10-29.10 (2 tydzień) 65,8 kg –> 62,9 kg

Przez kolejny tydzień zrzuciłam aż 1,5 kg :)

Schudłam w przeciągu tygodnia 1,5 kg byłam pewna, że schudnę mniej a waga pokazała 62,9kg byłam w szoku! Jednak jeśli chodzi o wymiary to aż tak dużo nie spadło – praktycznie nic. Nie męczę się już przy ćwiczeniach więc czas dołożyć nowe albo całkowicie zmienić ćwiczenia. Póki co będę kontynuować treningi z Mel B i dołożę do nich boczki Tiffany. Tydzień bardzo szybko zleciał, najtrudniejsze jest to, że nie widać efektów. Jedyne zauważalne zmiany to brzuch – zrobił się płaski, i pośladki – bardziej jędrne, okrągłe i podniesione:)Reszty zmian nie widzę….

pomiary_front_0

Wracając do wymiarów oto one:

– Obwód łydki: 35,5cm –> 35 cm(0,5 cm mniej)

– Obwód uda (w najgrubszym miejscu): 58,5cm –> 58cm (0,5 cm mniej! )

– Biodra: 94,5cm –> 94 cm (0,5 cm mniej)

– Pupa: 100cm –> 100cm  (bez zmian)

– Talia: 77cm –> 75cm (2 cm mniej)

– Piersi: 93cm –> 93cm(bez zmian)

– Ramie: 29cm –> 28 cm (1 cm mniej)

– Obwód w ramionach: 106cm –> 104cm(2 cm mniej)

– Szyja: 33,5cm –> 33cm (0,5 cm mniej)

– Brzuch: 82cm –> 80cm(2 cm mniej)

Średnio 0,5 cm pospadało mi w przeciągu tygodnia. Nie jest to rewelacyjny wynik ale lepsze to niż nic. Jeszcze jest trochę czasu. A ktoś z Was się odchudza? Jak Wam idzie ?:)

Oceń post

Pati

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *