Jak zacząć się odchudzać? No ratings yet.

 Na pewno zacznę… od jutra na 100%, nie mam czasu na dietę! – Ile razy już to sobie mówiłaś? Chcesz schudnąć ale brak Ci motywacji, chęci, siły? 

Przedstawiam 10 najważniejszych rzeczy aby w końcu zmotywować się do przejścia na dietę!

Na sam początek należy na spokojnie usiąść i zastanowić się nad tym dlaczego chcesz schudnąć, czy robisz to dla siebie, czy dla kogoś? Jaki jest prawdziwy powód? Źle czujesz się we własnym ciele, czy chcesz się podobać chłopakowi? Może chcesz zacząć prowadzić zdrowy tryb życia?

Poznaj moje sprawdzone metody na odchudzanie:

1. Na początek należy przemyśleć cały plan odchudzania. Jak ma wyglądać, czego należy się wystrzegać a do czego przyzwyczaić. Najlepiej wtajemniczyć osoby z którymi mieszkasz, że przechodzisz na zdrowe odżywianie, dietę. Pomocne jest założenie zeszytu i dołączenie fotografii  „przed” , zapisywać sobie co się jadło, o której godzinie.

2. Należy pamiętać, że droga do wymarzonej figury nie jest łatwa ani szybka. Na pewno będzie wiele przeszkód, które trzeba zwalczać! Jednak jeśli przyzwyczaisz się do takiego życia później te przeszkody rozpływają się…. Pamiętaj! NIE MOŻESZ SIĘ PODDAWAĆ! Jeśli już zaczęłaś BĄDŹ konsekwentna a na pewno osiągniesz sukces.

3. Najgorsze są pierwsze dwa tygodnie… Organizm dostaje szoku przez zmianę nawyków żywieniowych jednak jeśli to przetrwasz, później na pewno będzie łatwiej.

4. Trzeba również zapamiętać, że dieta wcale nie musi być niesmaczna! Jest wiele zdrowych, pysznych posiłków,  które można samemu sobie zrobić. Nie trzeba od razu z wszystkiego rezygnować. Doskonale się sprawdza metoda małych kroczków 😉

5. Przygotuj swoje otoczenie do takiej zmiany. Wyrzuć wszystkie słodkości, możesz ustawić sobie tapetę na komputerze figury do której dążysz. Dla mnie jedną z lepszych metod było… przyklejenie na lodówkę zdjęcia okrooooopnie grubej pani – jak naszła mnie ochota na coś niezdrowego, słodkiego widząc to zdjęcie…. Szybko mi przechodziło 😉

6. Zapamiętaj sobie raz na zawsze! Dieta nie jest ograniczaniem jedzenia tylko są to zdrowe, wartościowe posiłki. Od teraz będziesz jadła 4-5 małych posiłków dziennie. Należy jeść co 3,5h-4h, organizm nie zdąży zgłodnieć a przez częstą liczbę posiłków człowiek ma uczucie lekkości.

7.  Najlepszą metodą jest NIE WAŻENIE SIĘ! Miarka powinna stać się Twoim ulubionym przedmiotem. Waga nie zawsze jest obiektywna, najlepiej co tydzień/dwa mierzyć każdą część ciała i porównywać. Dlaczego nie waga? Jeśli przeszłaś na zdrowy tryb życia i zaczęłaś uprawiać sport wtedy mięśnie są cięższe od tłuszczu i waga nie pokazuje miarodajnego wyniku. Dlatego wagę najlepiej odstawić w kąt 😉

8.  Zobaczysz, że jeśli będziesz stosować się wszystkich rad Twoje samopoczucie się polepszy. Pamiętaj o estetyce posiłków, niech będą różnorodne wtedy z przyjemnością będziesz je przygotowywała.

9. PODSTAWOWA RZECZ! Z samego rana MUSISZ wypić szklankę wody z cytryną! Oczyszcza organizm z toksyn.

10.  Pamiętaj, że pijąc wodę chudniesz! Pij min. 1,5 l wody dziennie!

A będziesz szczęśliwa….

 

 

Oceń post

Pati

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *